دوست مجازی من

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دوست مجازی من

 

اسمش را می گذاریم دوست مجازی

اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند



وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد

وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش

نگرانش می شوم

دلتنگش می شوم



وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود

مطمئن می شوم که حقیقیست



هرچند کنار هم نباشیم

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هرکجا که باشد…!

 



نظرات شما عزیزان:

=====
ساعت14:13---3 دی 1392
مرسی از نظرتون شما اگه ی ادرس قالب دارید بفرستید عوضش میکنم قالب خوب پیدا نکردم
اپم


غریبه
ساعت19:15---30 آذر 1392
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار


یــــــاس
ساعت21:05---26 آذر 1392
درووووووووود بر همشهری گرامی؛
متن بسیار زیبا و با احساسی بود


kati
ساعت23:14---22 آذر 1392
لــــــــحظه های ســــکوتم؛
پـــــر هیاهــــــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند
مــــــملو از آنــــــچـــه مــــی خواهم بـــــــــــــــگویم
و نــــــــــــمی گـــــویم...!!!


m.k
ساعت19:21---22 آذر 1392
آدمها به لبخندی که بر لبها می نشانند وبه

احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که از یکدیگر می کاهند,می ارزند...

و ما بودنشان را میخواهیم چون وجودشان زمین را زیباتر می کند...همیشه باشی


پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |